  • Data: 2012-08-27 20:06:40
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Decyzje o przystosowaniu budowanych autostrad do pobierania opłat na
    >bramkach podjęto dawno temu - po fiasku Winietou. Teraz, przez
    >najbliższe 10-15 lat, inwestycje w dostosowanie pod pobieranie opłat
    >muszą się zwrócić. A jak się wreszcie zwróca, to budżet zechce na
    >nich
    >jeszcze trochę zarobić. Mysle, że nie dozyję burzenia bramek :(

    Decyzja jest w sumie polityczna, wiec moglaby sie szybko odwrocic, a
    jakis populistyczny polityk pewnie chetnie by jedna bramke osobiscie
    zburzyl, i jeszcze postraszyl poprzednikow trybunalem stanu za zle
    wydane pieniadze.
    Ale teraz juz nawet na Samoobrone nie mozna glosowac :-)

    No i nie wiem jak tam umowa z Kapsch - pewnie maja z 10-15 lat
    zagwarantowane .. a nie, tylko do 2018.

    Ale moze sie doczekasz ... elektronicznych bramek bezszlabanowych :-)

    J.