  • Data: 2012-09-06 11:12:25
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    >Wiele innych rzeczy jest robione dla różnych lobby (kasa, korupcja,
    >przekręt), o tyle nie mogę zrozumieć kto i co zyskał na tym (Kapsch?)
    >, że nie zrobiono przejazdu automatycznego. W

    Alez jest.

    >USA przejeżdżam 65 mph przez bramkę I-Pass Express i transponder jest
    >sczytywany.

    A jak nie masz transpondera to co sie dzieje ?

    >Dlaczego u nas nie mogły być pasy ekspresowe do naliczania opłat????
    >Skoro nie można tu posądzić nikogo o przekręt to znaczy, że jest to
    >nieuctwo i nieudolność urzędników i inżynierków z GDDKiA.

    Moze jednak troche wyzej, a moze przeprowadzono analize kosztow i
    wyszlo ze tak jest najlepiej.

    Bo przypominam ze GD zaczela od bezszlabanowego naliczania oplat dla
    ciezarowek na kilku drogach krajowych ... i tym odcinku A4 chyba tez.
    Czyli Kapsch potrafi.
    Sa pasy "pospieszne", mozesz sobie kupic transponder do automatycznego
    otwierania szlabanow, niedawno byla promocja dla osobowych - 70 zl.

    >Dlatego ja korzystam z drogi 94. Dużo taniej (mniej paliwa, brak
    >opłat), a czas ten sam.

    A skad dokad ? Bo na dluzsza trase to raczej autostrada szybsza. Tzn
    bez postojow na bramkach.
    Ale tez te 40 minut to szczyt szczytow. Natomiast 15 sie juz czesciej
    zdarza.

    J.