  • Data: 2012-09-07 01:20:40
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 23:15:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Waldek69,
    > [...]
    >
    > Chromolisz. Dzisiaj przejechałem Opole-Wrocław-Opole testowo przez wiochy.
    > Łącznie 180km w prawie 4 godziny. W dupie mam takie alternatywy.

    Chromoli. Z Krakowa do Zgorzelca ni ch* nie uda sie przejechac szybciej niz
    autostrada. Nawet jak na niej beda 40-minutowe korki.
    Ale do Dabrowy .. kto wie.

    A to Opole-Wroclaw to skad dokad dokladnie ? I ile ci zajmuje autostrada ?
    Bo jesli to nie jest od zjazdu do zjazdu, to zanim sie do autostrady
    dojedzie,a potem zjedzie ... z wrocka do olawy to mi sie bardziej oplaca
    przebijac przez miasto. Choc w szczycie to niekoniecznie. Ale w szczycie to
    i na bramkach sie czeka :-)
    Do Brzegu wychodzi na jedno. Mozna troche przyspieszyc, jak sie zjedzie z
    autostrady na olawie i przebija przez wiochy :-)

    Do Lubina (ZG, szczecina) tez lepiej przez wiochy niz A4 ..

    J.