  • Data: 2012-09-07 01:37:28
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 14:01:23 -0700 (PDT), w...@h...com napisał(a):

    > Co jest? Przecież musze stanąć ze 140 km/h do zera przed zamkniętym szlabanem

    Chciales automatyczny to masz :-)

    >i czekać aż, zechce się on otworzyć. Jedyne różnica pomiędzy płatnością
    >ręczną jest że nie muszę otwierać szyby.

    Nie musisz otwierac, nie musisz grzebac w portfelu, ci przed toba tez nie
    musza, i czeka sie znacznie krocej.

    > Jeśli urządzenie nie zarejestruje odczytu przy przejeździe pojadu przez bramkę to
    system najpierw rozpoznaje rejestrację i jeśli ten numer rejestracyjny pojazdu jest
    zarejestrowany w bazie i są środki na koncie to wysyłany jest automatycznie mail do
    właściciela, żeby stawił się w biurze bo jego transponder jest prawdopodobnie
    uszkodzony, a oni go sprawdzą i ewentualnie wymienią.
    > Jeśli natomiast pojazdu nie ma w bazie to jest "violation" i kara.

    I gdzie jest ta kara wymierzana ?
    Bo wiesz - tu jest Europa a nie USA, tu immigration nie pilnuje zeby jakies
    meksyki nie przejechaly granicy, a w efekcie swojej naleznosci mozesz potem
    w moskwie szukac :-)

    Co prawda nowoczesnosc pozwala takiego delikwenta zatrzymacz na granicy.

    >Dodam jeszcze że żeby unikać korków to korzystanie z bramek automatycznych
    >jest tańsze niż przy płatności ręcznej.

    No u nas jeszcze nie. Ale czas to pieniadz, wiec i tak zarabiasz :-)

    >Wszystkie przejazdy przez bramki widać na koncie internetowym.

    Permanentna inwigilacja :-)

    > Jeden transponder może być na 3 pojazdy. Mogę przekładać na kilka samochodów w
    rodzinie.

    A u nas mozesz przekladac bez limitu :-)

    > Dobrze, że napisałeś "pospieszne" w cudzysłowie.

    Napisalem zeby nie mylic z "ekspresowym"

    >Bo najpierw muszę odstać w kolejce.

    Szybciej idzie. Chyba ze kolejka jest na 40 minut, to wtedy i tak wszyscy
    stoja na tych samych pasach.

    > W Auto - Moto był test. 2 identyczne samochody jechały Zgorzelec Kraków.
    >Czas wyszedł prawie ten sam, co oznacza że się nie opłaca stać na bramkach.

    To chyba na jakis wypadek trafily. Albo latac umialy.

    J.