  • Data: 2012-08-28 01:00:53
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Aug 2012 22:02:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zdaje się, że tylko Ty pisałeś o braku zainteresowania drogami
    > prostopadłymi do autostrad - ja o niczym takim nie pisałem.
    > Podobnie jak o "interesie wzdłuż autostrady". Dość luźno bawisz
    > się w "argumenty".

    Ja pisalem ze rzad sie cieszy z wysokich oplat, bo wiecej zarabia.
    Ty ze niekoniecznie, bo mu ciezarowki uciekna na inne drogi.
    Ja ze na innych rownoleglych jest viatoll, a tobie sie te "rownolegle" nie
    spodobaly. Kto tu juz nie wie o co sie kloci ?

    > Przejedź się i sprawdź ile ciężarówek tamtędy jedzie.

    od wrocka do Olawy umiarkowanie. Do Brzegu jeszcze mniej. A dalej to nie
    jechalem ostatnio.

    > Czy Ty aby jeszcze pamiętasz o czym była mowa? Te "fragmenty" mają
    > podwyższenie na oś do 10 ton. Tak, tamtędy ciężarówki idą jak się
    > masz. Może pojeździłbyś trochę dalej?

    51 kawalkow ma. To ile nie ma ?

    > W to co Tobie się wydawało nie wnikam. Zrobię jak będę pamiętał

    Czekam cierpliwie. Dawno nie widzialem, teraz "wszyskie" maja uklad 2+3

    > Zdecyduj się o czym piszesz.

    Ja konsekwetnie o tym ze ilosc samochodow, w tym i ciezarowek, jadachych
    platnym odcinkiem A4 jest duza.
    Czyli cena jest dobra i nie ma potrzeby obnizac :-(

    > Manipulujesz - podałem dane odcinków płatnych przed 2004. Tego nie było
    > nawet 150km. 552km to było na koniec 2004.

    podales 50 km na A2. A tam byly trzy odcinki po ok 50km platne.
    Dodajac odcinek Stalexportu na A4 wychodzi ok 200.

    > Z mojego punktu widzenia to nieistotne.

    A mnie zaciekawilo te 552km ktore rzekomo bylo.

    > Ależ kombinujesz - daj jakieś dane o ruchu na bramkach.

    nie dam bo nie mam. Ale jesli jest 8 czynnych bramek i kolejka do nich - to
    ruch jest.

    No nam wszystkim.

    J.