-
Data: 2012-08-27 19:29:19
Temat: Re: autostrada szybciej
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:k1g856$vl5$...@m...internetia.pl...
W dniu 2012-08-27 17:56, J.F pisze:
>>>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z realizacją.
>>>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
>>>> kolejnosci ?
>>> A kto pisał tylko o równoległych?
>> A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal
>> prostopadlych ?
>A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
>częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
>A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
>a nie "wzdłuż".
Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade
autostrada, chocbym nawet bardzo chcial.
Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
tania droge ?
No dobra, powiedzmy ze to bedzie interes z Trzebnicy do Oswiecimia,
zeby nie bylo tak zlosliwie ..
A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili A4,
nawet jak bylo "za darmo".
>>> A co to jest "ciężki tir"? Jak najbardziej tną po wojewódzkich.
>> Taki ktory ma ponad 8t dopuszczalnego nacisku na os. Im tylko po
>> niektorych wojewodzkich wolno.
>Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
>ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
>do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
>i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.
Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.
>> Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na przednie
>> kola
>> jest chyba mniej ?
>Zwykły ma często 6 osi.
Kiedy taki widziales ?
>Większość zestawów spełnia wymóg 8 ton na oś.
Byc moze, ale z drugiej strony ... producenci sprzedaja ciagniki
siodlowe w wersji 8t na tylna os ?
>>> A co to są 3 minuty?
>> W kwestii czekania - niewiele. W kwestii zademosntrowania ze
>> autostrada
>> pracuje z pelna wydajnoscia (bramek) - wiele.
>???
Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne
czy ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z
autostrady wiecej niz ona moze przerobic.
Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..
>> Bo ja wiem czy takie nieuczesczane ... ale jak widze ze na 4
>> szlabanach
>> wjazdowych - gdzie sie tylko pobiera bilet - we wrocku stoi
>> kolejka, w
>> Gliwicach do wyjazdu ponoc stoi kolejka, a na kilku zjazdach po
>> drodze
>> kolejki nie ma - to wyciagam wniosek ze oni daleko jada .. i jak
>> widac
>> placa :-)
>Nadal mamy jeden felerny fragment.
Dwa, bo pod Katowicami i Krakowem tez sa kolejki :-)
>>> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z
>>> czym
>>> do ludzi...
>> 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi te
>> 150km
>> we wladaniu Kulczyka.
>Tak, to z fragmentami A2 + A4.
dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo platnych
:-)
>> W sumie to nie wazne ile - wazne ze ciezarowki sie ustawialy do
>> kas, a
>> nie omijaly bokiem ...
>Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by się
>ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
>płaciły.
Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.
>> zreszta teraz tez specjalisci twierdza ze
>> ciezarowki na autostrady wroca, jak sie podliczy calosc kosztow a
>> kryzys
>> czesciowo minie, to sie po prostu zaczna oplacac. Szczegolnie na
>> "panstowych", gdzie taniej, i szczegolnie jak na drodze obok stoi
>> viatoll :-)
>Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by z
>nich nie zwiały.
Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy dwa
..
>> Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo, ale
>> nadal
>> sporo przez bramki na A4 przejezdza.
>DK91 pełna, a A1 pustawa...
w godzinach szczytu dni powszednich tez ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.12 20:06 J.F
- 27.08.12 20:08 Artur Maśląg
- 27.08.12 20:40 J.F
- 27.08.12 22:02 Artur Maśląg
- 28.08.12 01:00 J.F.
- 28.08.12 09:57 news.wp.pl
- 31.08.12 11:44 WildS
- 06.09.12 10:27 w...@h...com
- 06.09.12 11:12 J.F
- 06.09.12 23:01 w...@h...com
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
- 07.09.12 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 10:04 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe