  • Data: 2012-08-27 19:29:19
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-08-27 17:56, J.F pisze:

    >A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
    >częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
    >A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
    >a nie "wzdłuż".

    Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade
    autostrada, chocbym nawet bardzo chcial.
    Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
    tania droge ?

    No dobra, powiedzmy ze to bedzie interes z Trzebnicy do Oswiecimia,
    zeby nie bylo tak zlosliwie ..

    A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili A4,
    nawet jak bylo "za darmo".

    >Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
    >ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
    >do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
    >i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.

    Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.

    >Zwykły ma często 6 osi.

    Kiedy taki widziales ?

    >Większość zestawów spełnia wymóg 8 ton na oś.

    Byc moze, ale z drugiej strony ... producenci sprzedaja ciagniki
    siodlowe w wersji 8t na tylna os ?

    >???

    Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne
    czy ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z
    autostrady wiecej niz ona moze przerobic.

    Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
    obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..

    >Nadal mamy jeden felerny fragment.

    Dwa, bo pod Katowicami i Krakowem tez sa kolejki :-)

    >Tak, to z fragmentami A2 + A4.

    dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo platnych
    :-)

    >Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by się
    >ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
    >płaciły.

    Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.

    >Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by z
    >nich nie zwiały.

    Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy dwa
    ..

    >DK91 pełna, a A1 pustawa...

    w godzinach szczytu dni powszednich tez ?

    J.