  • Data: 2012-09-06 10:27:02
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: w...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    Wiele innych rzeczy jest robione dla różnych lobby (kasa, korupcja, przekręt), o tyle
    nie mogę zrozumieć kto i co zyskał na tym (Kapsch?) , że nie zrobiono przejazdu
    automatycznego. W USA przejeżdżam 65 mph przez bramkę I-Pass Express i transponder
    jest sczytywany. Dlaczego u nas nie mogły być pasy ekspresowe do naliczania opłat????

    Skoro nie można tu posądzić nikogo o przekręt to znaczy, że jest to nieuctwo i
    nieudolność urzędników i inżynierków z GDDKiA. Pytanie co lepsze? I czy za
    niekompetencje też można kogoś postawić pod nasz bambusowy sąd?

    Dlatego ja korzystam z drogi 94. Dużo taniej (mniej paliwa, brak opłat), a czas ten
    sam.