  • Data: 2012-08-27 20:40:27
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-08-27 19:29, J.F pisze:
    >Otóż to. Choć z drugiej strony...

    I dlatego wlasnie drogi prostopadle do autostrady mnie nie interesuja
    :-)

    >Dla kogo? DK94 ma się dobrze.

    Strasznie dawno nie uzywalem. Do Katowic ? Predzej do Bytomia, niz
    sie przez ten Slask przedzierac :-)

    >A4 z Wrocka do W-wy? To zdaje się niezbyt po drodze.

    No wlasnie, niezbyt, wiec znow nie ma kto uciekac, bo uciekli juz
    wczesniej.
    Choc wcale nie tak dawno, jak Wroclaw byl nieprzejezdny, to ponoc im
    sie zdarzalo jechac A4 ..

    >LOL - 71 krajowych i 51 wojewódzkich. Kogo chcesz czarować?

    Ale na krajowych mozna postawic viatolla. a 51 drog wojewodzkich to
    chyba niezbyt duzo - nie chce mi sie liczyc ile ich jest, z 500 ?
    I zauwaz ze to odcinki a nie cale drogi sa dopuszczone.

    >Każdego dnia, wielokrotnie. Zdjęcia mam robić?

    Poprosze. Kiedys tez mi sie wydawalo ze u nas 26-kolowce jezdza.

    >Ale jaki z tym problem? Przecież można skorzystać z systemów
    >elektronicznych (choć nie wszędzie).

    Tym lepiej dla mojej tezy - bo ja twierdze ze najwyrazniej nie
    uciekli.
    Moze niewielka czesc uciekla, ale reszta jedzie twardo przez platne
    bramki, a jesli one sa szybkie elektroniczne, to tylko wiecej ich
    przejedzie.

    >I ta 30 minutowa często nie bywa.

    Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.

    >Stalexport już w tym jest.

    no wlasnie - czyli 200km z 552 bylo platne :-)

    A te 352 ? Krzywa -Wroclaw 90, do Kleszczowa 140 ... gdzies mi jeszcze
    brakuje 120 km .. 5 km pod zgorzelcem, 20 km A1 .. co jeszcze bylo
    bezplatne ?

    >Że słucham? Świadczy jedynie o tym, że mogło się opłacić...

    i swiadczy ze jeden za drugim jechaly przez bramke, a nie ze jeden na
    godzine ..

    >Skoro rok czy dwa nie mają znaczenia, to skąd te narzekania i płacze?

    No bo wiesz, my bysmy chcieli autostrady na tanie winietki. Albo w
    ogole w cenie paliwa.

    A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(

    >Zależy od miejsca, ale generalnie też.

    Ciekawe swoja droga skad takie roznice. Czyzby z powodu ceny - ta
    "prywatna" za droga ?

    J.