  • Data: 2024-03-05 17:16:49
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Mar 2024 16:24:20 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Nie wiem i nie chce mi się za bardzo myśleć. Nie mam niestety kopii
    > tamtego rozwiązania, co byłoby jakimś punktem wyjścia. Już od dłuższego
    > czasu siedzę jak na szpilkach, że kolejny dzień minie a ja nie wezmę się
    > za bardzo nie lubianą, żmudną i długotrwałą robotę, która na mnie czeka.

    Jest wolfram, można zadać całke i zobaczyc na ile proste rozwiązanie
    :-)

    > Może (ale tylko może) gdyby siła tarcia była proporcjonalna do prędkości
    > dało by się niezależnie potraktować ruch obrotowy i posuwisty.

    Jakos tak, ale właśnie nie jest.

    > Z moją wyobraźnią jest coraz gorzej. Kiedyś bym od razu wiedział pod
    > jakimi warunkami można to traktować niezależnie a teraz nie umiem sobie
    > wyobrazić co musi zachodzić, aby jedno nie wpływało na drugie i czy na
    > pewno w sytuacji jak w zadaniu nie można tego rozdzielić.
    > Ale gdyby można było to wtedy bym chyba to wiedział - więc raczej nie można.

    Tarcie raczej nie, byc moze zresztą autorzy na to liczyli, ze ktos
    wpadnie na takim założeniu.

    J.

    P.S. zadałem pytanie gemini.google.com
    ile wynosi całka z (v+u sin(a))/sqrt( (v+u*sin(a))^2+(u*cos(a))^2)

    odpowiedz jest za gatunku "powiedział co wiedział" :-)

    PPS. ale wyszukiwarkę google ma lepszą
    http://www.kgof.edu.pl/baza_zadan/files/XXV-IIT1_roz
    w.pdf

    Bez całki się nie da?
    Ale jakos podejrzanie zgrabnie im się mianownik uprościł.

    Ci chyba zgrabniej rozpisali, całka prosciutka, ale jest
    https://www.kgof.edu.pl/baza_zadan/files/26OF3T1_roz
    257.pdf

    J.