  • Data: 2024-03-05 20:10:43
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-03-05 o 17:16, J.F pisze:

    > P.S. zadałem pytanie gemini.google.com
    > ile wynosi całka z (v+u sin(a))/sqrt( (v+u*sin(a))^2+(u*cos(a))^2)

    Nie wiem co to jest gemini i skąd Ci się taka skomplikowana całka wzięła.
    Ja pamiętam, że to co faktycznie liczyłem to się sprowadzało do całki
    sinusa czy cosinusa.

    > odpowiedz jest za gatunku "powiedział co wiedział" :-)
    >
    > PPS. ale wyszukiwarkę google ma lepszą
    > http://www.kgof.edu.pl/baza_zadan/files/XXV-IIT1_roz
    w.pdf

    Nawet mi do głowy nie przyszło, że coś tak starego jest do znalezienia w
    sieci i nie w formie jakiegoś skanu, tylko eleganckiego pdf-a. Muszę
    przyznać, że jestem pod wrażeniem. No chyba, że masz dostęp do Hermes-a
    który podobno służy do skutecznego przeszukiwania sieci :)

    > Bez całki się nie da?
    > Ale jakos podejrzanie zgrabnie im się mianownik uprościł.
    >
    > Ci chyba zgrabniej rozpisali, całka prosciutka, ale jest
    > https://www.kgof.edu.pl/baza_zadan/files/26OF3T1_roz
    257.pdf

    Tu są jakieś prostsze wzory, bardziej zbliżone do tego co ja uzyskałem.
    Myślę, że odpowiedzialne za 'podejrzanie zgrabnie' może być powiązanie
    prędkości postępowej z obrotową o czy mnie pamiętałem, że takowe było.
    P.G.