  • Data: 2024-03-06 13:30:28
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Mar 2024 20:05:29 +0100, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Dramatyczne uproszczenie. Moja nauczycielka chemii w liceum nie nauczyła
    > mnie absolutnie nic. Byłem stuprocentowym samoukiem. Trzecie miejsce na
    > międzynarodowej w Bukareszcie.

    Jeśli chodzi o fizyczna, to u mnie było podobnie - sam się uczyłem,
    nauczyciel nie pomagał. Byc może w 14LO jest inaczej, bo tam był
    nacisk na olimpiady.

    mógł ciut pomóc przy domowym doświadczalnym, bo pożyczył potrzebny
    przyrząd, ale nie pamiętam, czy była taka potrzeba ...

    Teraz w chemii, to prywatnie uczen nawet podstawowych odczynników nie
    kupi :-)

    J.