  • Data: 2024-03-05 20:45:16
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-03-05 o 18:26, ddddddddddd pisze:

    > (pomijając pracę po
    > pracy czyli doskonalenie nowych umiejętności, tu by się pewnie drugi
    > etat uzbierał)

    Marzę o czasie na doskonalenie nowych umiejętności, ale brak mi
    samodyscypliny.
    Jak zacząłem używać KiCada to systematycznie jestem na jego forum i jak
    tylko coś wiem to staram się pomóc tym co nie wiedzą. Zajmuje mi to
    zdecydowanie za dużo czasu, ale taka trochę moja natura.
    Jak nie KiCad to zajrzę na wp.pl - co słychać w polityce i na świecie i
    czas przelatuje między palcami.

    > a teraz nie zamieniłbym tego co mam na nic innego ;)

    Coś rozwiniesz?
    Co konkretnie robisz i co Cię w tym rajcuje?
    P.G.