  • Data: 2010-03-23 13:34:53
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 13:08, Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > Pytanie tylko co to znaczy zbyt często i z czyjego punktu widzenia.
    > Wiele osób przyzwyczaiło się jazdy wedle własnego widzimisię i
    > niestety nie pasują im ograniczenia, które niestety są związane
    > ze zwiększeniem się ruchu i walką o bezpieczeństwo.

    Przypomniała mi się dyskusja jakiś czas temu - był wspomniany zakręt
    mocno ograniczający widoczność, ograniczenie do 40 i wyjazd/
    skrzyżowanie za tym zakrętem. Rozpoczynający wątek żalił się na ludzi
    ignorujących ograniczenie, na co jedną z pierwszych odpowiedzi było "a
    może to ograniczenie jest bezzasadne i jadący główną o tym wiedzą".
    Pewnie z punktu widzenia jadących główną było - w końcu zakręt dało
    się przejechać szybciej bez wypadania, a że jakieś tam skrzyżowanie ma
    kiepską widoczność to nie ich problem, w końcu oni mają
    pierwszeństwo.

    --
    Regards
    Matt