-
Data: 2010-03-23 19:55:42
Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Arek (G) pisze:
(...)
> To też, ale obecnie przyjmuje się zasadę, że wszędzie.
Przy takim założeniu jakakolwiek dyskusja nie ma sensu.
>>> Czy kierowca mający do przejechania 300km w 9h będzie bardziej
>>> zmęczony i sfrustrowany od kierowcy który mógłby zrobić ten odcinek w
>>> np. 5h.
>>
>> Kolejny z absurdalną argumentacją. Pokaż mi trasy 300km robione
>> w 9 godzin. Te 300km w 5 godzin to średnia 60km/h - absolutnie
>> realizowalna w warunkach polskich (pomijam jakieś remonty).
>
> Jeśli chcesz jechać zgodnie z przepisami to bardzo realne,
9 godzin 300km? Nie, w normalnym układzie to nie jest realne
i nie ma takiej trasy w Polsce. Pomijam wypadki losowe.
> owszem dolicz
> korki i remonty, to wszystko wpływa na czas jazdy. Sensowne ograniczenia
> zmniejszają frustrację i zmęczenie. Nie bez znaczenia jest fakt, że
> nawet jak ktoś założy te 7h na 300km i zacznie wychodzić mu 8h to
> zaczyna za wszelką cenę nadganiać.
Nie kombinuj. Jeszcze raz - pokaż mi te trasy 300 do zrobienia
zgodnie z przepisami w te 9, niech będzie 7 godzin.
> Zrozumiałe jest spowolnienie ruchu z przyczyn niezależnych, ale
> dodatkowe spowalnianie przez bezsensowne ograniczenia to przesada.
Te wasze bezsensowne ograniczenia na dobrą sprawę ruchu nie spowalniają
- owszem, może w niewielkim stopniu. Kilkanaście minut na kilkuset
kilometrach to żadne spowolnienie. Korki nie powstają przez te
ograniczenia.
>> Czas podróży można skrócić obecnie jedynie trasami szybkiego ruchu.
>> Bez tego można sobie darować cokolwiek, ponieważ może być tylko gorzej.
>
> Jest to jedna z metod. Ale skoro takich tras nie ma to trzeba nauczyć
> się używać sensownie to co jest.
Innej metody nie ma i powinieneś przyjąć to do wiadomości - nie tylko
Ty, ale inni również - w tym politycy. Bez nowych tras szybkiego ruchu
(bądź przebudowy części obecnych) nie ma możliwości szybszego poruszania
się bez pogorszenia bezpieczeństwa. Jak nie oddzielisz ruchu lokalnego
od ruchu tranzytowego to możesz zapomnieć o wszystkim.
>>> Wprowadzanie kolejnych ograniczeń i kolejnych FR jakoś nie zwiększa
>>> bezpieczeństwa na drogach.
>>
>> Tu znów kolegę zmartwię - podawaliśmy tutaj wzrost bezpieczeństwa
>> na DK8 po wprowadzeniu tych "udogodnień". Prawie 30% mniej ofiar
>> i wypadków? To nie jest poprawa? Chyba jednak jest, choćbyś zaprzeczał.
>
> Tego nie wiem, może na DK8 tak jest.
Nie tylko tam.
> Ale globalnie w skali kraju jakoś tego nie widać.
Co to znaczy nie widać?
> Owszem FR mogą w jakiś sposób podnieść bezpieczeństwo,
> zwłaszcza jak są ustawione w odpowiednich miejscach.
Z tego co zauważyłem, tak są stawiane. Wiem, że wiele osób uważa,
że zbędnie, ale jestem w tej materii ostrożny.
> Ale jest pewien
> prób powyżej którego nie poprawiają a zmniejszają. Bo ludzie na
> odcinkach gdzie nie ma FR zaczynają znacznie bardziej "nadganiać". Każde
> nadmiarowe spowalnianie ruchu, gdy to nie jest konieczne, zmniejsza
> bezpieczeństwo.
Ekhem - co to znaczy nadmiarowe? To Twoje nadganianie nie jest związane
wprost z ograniczeniami, tylko z brakiem możliwości szybkiego
i sprawnego przemieszczania się na większych odległościach - sam cierpię
z tego powodu. Bez nowych dróg tego się nie zmieni.
> Miało być 30km/h. Bardzo mało jest takich miejsc gdzie przez miejscowość
> na prostych bez pasów ograniczenie zmienione jest na 70. A tylko w
> niebezpiecznych miejscach zaostrzane.
No, a jak postawią na 90 40km/h i uwaga szkoła, to mało kto zwalnia.
Później płacz, że niebiescy się za śmietnikiem rozstawili.
> Na jakiej podstawie twierdzisz, że nieprawda? Ja to obserwuję na co
> dzień. Jak jedziesz pierwszy raz przez miejscowość to nie wiesz gdzie są
> szczególnie niebezpieczne miejsca. Więc wszędzie jedziesz tak samo.
> 50km/h? Gówno prawda nikt tak nie jeździ. No może 100m przed FR.
No cóż, jednak ludzie tak jeżdżą i to nie przed FR.
> A jaki jest odsetek wypadków do osób poruszających się po drogach?
> Wiadomo, że część a inna część ma szczęście, pozostali nie mają.
Sprawdź sobie, szczęście to raczej coś innego niż statystyka.
> Cała Europa z tym walczy i ta wspomniana Europa ma pewne efekty, których
> my nie mamy.
Zapytaj siebie dlaczego.
> To nie tylko drogi szybkiego ruchu. Sensowne oznaczenia to
> duży krok do przodu. Ale nie chcę się powtarzać, ktoś już Ci to w tym
> wątku tłumaczył, niestety nie chcesz zrozumieć.
Przykro - sensowne oznakowanie w większości mamy, gorzej z tymi drogami.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 20:06 Jurand
- 23.03.10 20:16 Jurand
- 23.03.10 20:24 Artur Maśląg
- 23.03.10 20:42 Rabbit McCroolick
- 23.03.10 20:59 Artur Maśląg
- 23.03.10 22:17 Artur Maśląg
- 23.03.10 22:28 Jotte
- 23.03.10 22:33 Bydlę
- 23.03.10 22:35 Bydlę
- 23.03.10 22:58 Rabbit McCroolick
- 24.03.10 07:50 Jurand
- 24.03.10 07:54 Jurand
- 24.03.10 08:49 szerszen
- 24.03.10 10:01 Artur 'futrzak' Maśląg
- 24.03.10 10:43 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=