eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Mon, 2 Jun 2014 09:48:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <2...@t...pl>
    References: <3...@m...org> <llvdce$old$1@node2.news.atman.pl>
    <llvg44$str$1@node1.news.atman.pl>
    <53839c96$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <lm1jtv$f5v$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
    <lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
    <lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
    <lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
    <5385b5df$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <1qrvnqjnl7mxp$.dlg@myjk.org>
    <5385e9dc$0$2243$65785112@news.neostrada.pl> <bm0xhrou622n$.dlg@myjk.org>
    <11rwwinkhfdeb$.1fa9q319nsogu$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1405312349440.2536@quad>
    <lmeumt$c7r$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 93.157.70.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1401695314 14224 93.157.70.172 (2 Jun 2014 07:48:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jun 2014 07:48:34 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Sylpheed 3.4.0beta8 (GTK+ 2.10.14; i686-pc-mingw32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534459
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 01 Jun 2014 12:19:08 +0200
    mk4 <m...@d...nul> wrote:



    > Ale wlascie caly czas pojawia sie kwestia gdzie konczy sie wjazd. Wg
    > mnie powinno byc to wiecej niz kilkanascie metrow (ze 20-30).

    A jak to sobie wyobrażasz, w razie kolicji trzeba latać z linijką, aby określić
    pierwszeńśtwo?
    Biorąc pod uwagę skalowalność liczników drogowych w autach, jak sobie wyobrażasz
    określenie pozycji w której kończy/zaczyna sie pierwszeństwo?


    > Inaczej
    > nie ma to sensu bo wystepuja absurdy pod tytulem ze na dwoch dlugosciach
    > samochodu osobowego (przy predkosciach rzedu 40-50 km/h) wystepuje
    > zmiana pierwszenstwa gdzie wystepuja czasy reakcji rzedu 1-2 sekund.
    > Nielogiczne, i bezsensowne.

    Nielogiczne i bezsensowne jest to co proponujesz. Teraz jest wszystko jasne, jesteś
    na rondzie, to na wysokości mijanego wjazdu masz pierwszeństwo, potem stosujesz
    przepisy ogólne, jak rondo jest małe, a boisz się że ktoś Ci wjedzie na prawy pas, to
    na wysokości przedostatniego zjazdu włączasz migacz i zaczynasz zjeżdżać do prawej.
    Proste i nieskomplikowane.

    Problem z BMW jest taki, że po pierwsze nie upewnił się czy ma prawą wolną, po
    drugie, manewr opuszczenia ronda zrobił mało przepisowo. Zamiast dobić do prawej, a
    potem skręcić, jak nakazują przepisy, skręcał spod lewej krawędzi jezdni ronda,
    jezdni na tyle szerokiej, że były tam dwa niewyznaczone pasy ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: