  • Data: 2014-06-03 09:06:21
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk4 <m...@d...nul> wrote:

    > Czyli jak tylko wskocze na pas to jestem na rondzie. A ze ktos we mnie
    > walnie bo mu zajechalem to nie ma znaczenia.

    Zdecyduj się, albo mu zajechałeś, albo zająłeś pas i on zajechał Tobie. Wszystko
    zależy od tego w którym momencie nastąpi kolizja, przy jakim manewrze i które części
    pojazdów zostaną uszkodzone.

    > Wszak obciales wszystko do
    > "bycia na rondzie" i z tego ma wynikac nabycie pelnych praw. Niezbyt to
    > rozsadne - wszak metr za linia warunkowego zatrzymania juz jestem na
    > rondzie.

    Nie, bo metr za linią jeszcze jesteś w trakcje manewru wjeżdzania na rondo, ale jeśli
    całe auto jest już na rondzie, równolegle do pasu którym się będzie poruszać, to jest
    już na rondzie, a tym bardziej na niem jest, jeśli znajduje się tuż przed kolejnym
    zjazdem, chyba nie masz wątpliwości co do tego? A w omawianym przypadku, kolizja
    nastąpiła właśnie przed kolejnym zjazdem.

    > Dalej - wlaczanie kierunku jak proponujesz jest bardzo mylace - bo dla
    > tego co chce wjechac na rondo w tym momencie jest to sygnalizacja, ze
    > bedziesz zjezdzal a zatem on moglby na to rondo wjechac. Tymczasem ty
    > nie zjedziesz tylko pojedziesz dalej i pasztet gotowy. Chybiony patent.

    Jakoś poruszam się tak dziesiątki razy w tygodniu po dokładnie takich właśnie rondach
    i jakoś jeżdżę niedraśnięty ;)
    Za dużo kombinujesz, migacz masz włączyć na wysokości zjazdu, a nie przed nim.

    --
    pozdrawiam
    szerszen