eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Data: 2014-06-02 15:09:55
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    szerszen wydumał(a) w news:20140602094834.d9dc71930d59140c01d28a7d@tlen.pl :
    > On Sun, 01 Jun 2014 12:19:08 +0200
    > mk4 <m...@d...nul> wrote:
    >> Ale wlascie caly czas pojawia sie kwestia gdzie konczy sie wjazd. Wg
    >> mnie powinno byc to wiecej niz kilkanascie metrow (ze 20-30).
    > A jak to sobie wyobrażasz, w razie kolicji trzeba latać z linijką, aby
    > określić pierwszeńśtwo? Biorąc pod uwagę skalowalność liczników
    > drogowych w autach, jak sobie wyobrażasz określenie pozycji w której
    > kończy/zaczyna sie pierwszeństwo?
    >> Inaczej
    >> nie ma to sensu bo wystepuja absurdy pod tytulem ze na dwoch dlugosciach
    >> samochodu osobowego (przy predkosciach rzedu 40-50 km/h) wystepuje
    >> zmiana pierwszenstwa gdzie wystepuja czasy reakcji rzedu 1-2 sekund.
    >> Nielogiczne, i bezsensowne.
    > Nielogiczne i bezsensowne jest to co proponujesz. Teraz jest wszystko
    > jasne, jesteś na rondzie, to na wysokości mijanego wjazdu masz
    > pierwszeństwo, potem stosujesz przepisy ogólne, jak rondo jest małe, a
    > boisz się że ktoś Ci wjedzie na prawy pas, to na wysokości przedostatniego
    > zjazdu włączasz migacz i zaczynasz zjeżdżać do prawej. Proste i
    > nieskomplikowane.
    > Problem z BMW jest taki, że po pierwsze nie upewnił się czy ma prawą
    > wolną, po drugie, manewr opuszczenia ronda zrobił mało przepisowo. Zamiast
    > dobić do prawej, a potem skręcić, jak nakazują przepisy, skręcał spod
    > lewej krawędzi jezdni ronda, jezdni na tyle szerokiej, że były tam dwa
    > niewyznaczone pasy ruchu.

    Nareszcie. Nikt dotąd nie zauwazył podstawowej rzeczy (w sumie czekałem na
    to:) a mianowicie obowiazku zjazdu BMW na prawy pas w momencie kiedy Mitsu
    ma A-7. Czyli zgodnie z PORD 22/1 i dokładnie w tym miejscu. Gdyby BMW w tym
    miejscu zmieniło pas, skutecznie "blokujac" Mitsu do kolizji by nie doszło i
    Mitsu nie wjechałoby na rondo przed BMW. Dlaczego tak? Problemowe rondo nie
    ma pasów (znaków poziomych) i skoro obowiązuje nas jazda jak najbliżej
    prawej krawedzi jezdni to nalezy tego przestrzegac. Oczywiście Mitsu w
    stosunku do "wymalowanych" rond robi sobie "wykroczenie" jadąc zewnetrznym
    pasem więcej niż do pierwszego zjazdu, co często na obmalowanych rondach
    jest niemozliwe. OK, przepisy mu tego nie zabraniają w momencie
    "niewymalowanego" ronda, które może potraktować jako jeden pas ruchu...bo
    nie ma linii ciagłej, którą przekraczaby na "wymalowanym" rondzie. Pozostaje
    interpretacja sądu, która jak widać doszukuje się 'zajechania" przez Mitsu
    pasa BMW a nie jak jest w rzeczywistości, czyli odwrotnie.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: