  • Data: 2014-06-03 00:13:07
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" wydumał(a) w wiadomości ID
    [...]
    .
    > Z dokładnością do definicji "bycia na rondzie".
    > I o tym cały czas mowa.
    > Jak na mój gust, wjeżdżający CO NAJMNIEJ do momentu, w którym oś pojazdu
    > nie przyklei się do osi pasa nie jest "na rondzie". Ciągle "wjeżdża".

    Przecież definicja A-7 (znak ostrzegawczy) jest chyba zrozumiała :> Zauważ
    jednak, że cały czas "kombinujemy" w sytuacji SORO, które pozbawione jest pasów
    poziomych (prawdopodobnie usuniętych z powodu naprawy nawierzchni), ale kierowcy
    zachowują się tak jakby one były/nie były. Tutaj tkwi konflikt. Skoro ich nie ma,
    należy traktować to jako typowe, jednopasmowe rondo a nie SORO. W przypadku kiedy
    są pasy (znaki poziome), pas wewnętrzny od strony wjazdu na soro jest oznaczony
    linią ciągłą dla pasa zewnętrznego (dwupasmowy wjazd na soro) i uniemożliwia
    zajęcie go przez pojazdy wjżdżające na soro z prawego pasa. Gdyby doszło do
    zajęcia prawego pasa przez pojazd zjeżdżający z lewego pasa na SORO ale dokładnie
    na odcinku od wjazdu na SORO do wyjazdu z najbliższego zjazdu SORO, wtedy należy
    ustąpić mu pierwszeństwa przejazdu. Weź sobie zobacz jak wygląda "obmalowane"
    SORO.
    --
    Michael________