  • Data: 2012-04-09 14:11:16
    Temat: Re: Opel Ampera
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-09 13:21, Stefan Szczygielski pisze:

    > Nie wiem, może producenci aut sportowych lobbują przeciwko takim
    > rozwiązaniom? ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=zLjnRj2Dhwk
    >
    > S.

    http://www.youtube.com/watch?v=L7zHcvDPxYU
    jakaś elektryczna pasqda vs 911 Turbo

    http://www.youtube.com/watch?v=OxveY1R2pws
    tesla vs 911 Turbo

    A może chodzi tylko o bicie piany, nakręcanie koniunktury
    i bełkot pseudo ekologów. Lobby naftowe na pewno nie popiera
    takich projektów. Chociaż może za 20 lat zacznie się dziać
    coś sensownego w segmencie elektryków.