  • 1. Data: 2024-09-22 17:38:00
    Temat: Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Mam taki problem: nie wiem, gdzie ustawia się tryb wyzwalania migawki.
    Pracuję głównie (na razie) w trybie P, ale to samo w S, A i scenach.
    Zdjęcia pojedyncze.

    Pokazuje zielony prostokąt, czyli niby ustawił ostrość, ale nie pozwoli
    wyzwolić migawki.
    Nie zrobiłem przez to kilu ciekawych ujęć w riunach pewnego zamku :(
    Rzadko się to zdarza, ale jest mocno wkurzające.

    Paamięta ktoś, gdzie ustawia się bezwzględne wyzwalanie migawki?
    Przeszedłem menu i jakoś tego nie widzę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam