  • 1. Data: 2024-09-21 20:48:26
    Temat: Sprzęty z Lidl-a
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Do niedawna wydawało mi się że sprzęty z Lidl-a są w miarę porządnej
    "niemieckiej" jakości...
    Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...
    Też macie takie zdanie?

    Robert

  • 2. Data: 2024-09-22 01:01:06
    Temat: Re: Sprzęty z Lidl-a
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vcn4dp$uh9$1@news.chmurka.net>
    user pytajacy pisze tak:

> [...]
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to
    > stwierdzam że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...

    i tak i nie bo np klucze dynamometryczne nadal działają, wiertła wiercą
    choinki wiercą a elektronarzędzia to słabe są do poważniejszej pracy.

    To jeden gwozdzik przewiercić na obrazek powiesić.

    Fleksy nie widziałem, wiertarki słabe, klucz udarowy słaby.
    Być może SDS troche pożyje ale generalnie to prawie zabawki.

    To już lepiej kupić Celme.

    https://sklep.celma.com.pl

    albo coś z Jula

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 3. Data: 2024-09-22 05:19:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.09.2024 20:48, pytajacy wrote:
> [...]
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    > że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...
    Mam wkrętarkę i zakrętarkę z serii Performance i jestem zadowolony.
    Pewnie niedługo kupię sobie jeszcze jedną taka wkrętarkę. Ze zwykłych
    akumulatorowych mam też piłę szablastą, często jej używam i jest OK. Mam
    też multitoola - jakoś działa, ale nie jest to sprzęt najwyższych lotów.
    Mam też pilarkę tarczową 230V - działa, ale widać, że nie jest to topowy
    sprzęt. :-) Aczkolwiek na pewno lepszy od jakiegoś najtańszego
    chińskiego gówna - mam na myśli odlewaną podstawę, a nie tłoczoną z blachy.

    Aha, mam też myjkę i odkurzacz ,,przemysłowy" z wyższej czy nawet
    najwyższej lidlowej półki. Z myjki jestem zadowolony, z odkurzacza w
    zasadzie też, aczkolwiek niedawno zauważyłem, że niklowany pojemnik ma
    kilka ognisk rdzy - pewnie od spoconych łap i być może gipsu (aczkolwiek
    niklowana rura w podkaszarce Makity już po roku zaczęła łapać rdzę w
    miejscach, gdzie się jej dotyka spoconymi łapami).

    W każdym razie do domowego okazjonalnego użytku IMO sprzęt jest OK. Chcę
    sobie jeszcze kupić małą kątówkę z serii Performance, bo nie chce mi się
    rozwijać przedłużacza do zwykłej 230 V. :-)

  • 4. Data: 2024-09-22 06:09:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 21.09.2024 o 20:48, pytajacy pisze:
> [...]
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    > że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...

    Dokładnie tak jest.
    Po kilku zakupach nawet tam nie zaglądam.
    Pilarka stołowa, szlifierka kątowa i taśmowa poszły na złom po
    kilkakrotnym ożyciu.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podjarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 5. Data: 2024-09-22 11:42:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vco2cp$jpq$1@news.chmurka.net>
    user JDX pisze tak:

    > W każdym razie do domowego okazjonalnego użytku IMO sprzęt jest
    > OK. Chcę sobie jeszcze kupić małą kątówkę z serii Performance, bo
    > nie chce mi się rozwijać przedłużacza do zwykłej 230 V. :-)

    a co do walki z szarańczą. (ang. locust)

    We do not offer any home delivery or click and collect services, we
    also do not have a stock checking system online or through Customer
    Care. To help us maintain our customer-oriented and efficient manner
    the only way to purchase our goods is by visiting our stores.

    a tymczasem w Imperium Handelku

    https://www.lidl.pl/h/elektronarzedzia/h10002980?pag
    eId=10000994%2F10002980

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 6. Data: 2024-09-22 12:13:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    > że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...

    Parkside to są zabawki dla amatorów, którzy potrzebują narzędzia do
    jednorazowego użytku, a później żeby przyozdabiały ściany w garażu.

    Jak już ktoś chce chińszczyznę, ale przyzwoitą to lepiej wybrać
    narzędzia takich marek jak Worx, Graphite, Dedra, Celma, MacAlister,
    Erbauer, Einhell.
    Choć Worx to naprawdę dobre i trwałe narzędzia na poziomie Boscha czy
    Makity.

  • 7. Data: 2024-09-22 12:21:08
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.09.2024 o 12:13, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > Erbauer, Einhell.
    > Choć Worx to naprawdę dobre i trwałe narzędzia na poziomie Boscha czy

    Jakiś czas temu "zainwestowałem" w Niteo (Biedra). Jak na amatora robię
    tym sporo, znacznie więcej niż sąsiad z Parkside, który już 2-3 razy
    wymieniał. Mam komplet tych narzędzi w sensie, że prawie każde co
    wyszło. Jeszcze nic mi się nie spierdoliło po 5 latach.

    --
    Pixel(R)??

  • 8. Data: 2024-09-22 12:23:32
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    > że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...

    Elektronarzędzia to jednorazowa lipa, no może poza opalarką :) Mam też
    wkrętarkę *z kablem*, daje radę ale grzeje się niemiłosiernie a i luzy
    na wrzecionie ma.

    Mam też suwmiarki, jedną z L, drugą z Karalucha. Obydwie zjadają baterie
    w nieprzyzwoicie szybki sposób, ale mierzą co najmniej poprawnie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 9. Data: 2024-09-22 13:03:32
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu 22.09.2024 o 12:21, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > wymieniał. Mam komplet tych narzędzi w sensie, że prawie każde co
    > wyszło. Jeszcze nic mi się nie spierdoliło po 5 latach.

    Mam sieciową wkrętarkę Niteo, nawet daje radę. Zaletą jest dłuuuugi kabel.

  • 10. Data: 2024-09-22 13:05:25
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu 22.09.2024 o 12:23, PeJot pisze:

> [...]
    >
    > Mam też suwmiarki, jedną z L, drugą z Karalucha. Obydwie zjadają baterie
    > w nieprzyzwoicie szybki sposób, ale mierzą co najmniej poprawnie.

    Faktycznie, mam suwmiarkę z Lidl-a i chciałem jej użyć a tu zonk -
    bateria rozładowana.