eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel AmperaRe: Odp: Opel Ampera
  • Data: 2012-04-09 13:34:41
    Temat: Re: Odp: Opel Ampera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 9 Apr 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał
    >> Łatwiej dostawić kloc elektrycznego silnika-prądnicy pomiędzy skrzynią
    >> a silnikiem, a zostawiając całą resztę auta bez zmian (zawieszenie,
    >> przeniesienie napędu itd). W dodatku - silniki elektryczne jednak mają moc
    >> szczytową 'taką sobie' w porównaniu do spalinowego, często hybrydy mają
    >> ~100KM spalinowego i ~30KM elektryka, dzięki czemu sumując moce da się
    >> jechać całkiem dynamicznie i całkiem szybko, a jakby koła kręcił tylko
    >> ten elektryczny - to jednak za mała moc.
    >
    > W porównaniu do 130 konnego elektrycznego?

    Pytaniem jest, jak przy 130-konnym elektrycznym wyglada waga (masa)
    takiego zestawu. Bo to trzeba dodać do już istniejacej masy spalinowego
    a pózniej rozpędzać (z czego częsc wirujaca też stanowi niezerowy
    składnik).
    No chyba, że spalinowy nie musi wystarczac na "samowystarczalnš" jazdę
    (typu "długo pod górę", zakładamy że jak braknie energii w akumulatorach
    to mówi się trudno i redukujemy do 25 kmph) i istotnie odwrócimy proporcje
    mocy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: