  • 1. Data: 2024-09-19 14:32:45
    Temat: idzie nowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rp.pl/przestepczosc/art41146971-hezbolla
    h-zaatakowany-pagerami-juz-wiadomo-gdzie-zostaly-wyp
    rodukowane

    węgierska firma podwykonawcą dla tajwanskiej?

    Czy cena była promocyjna?

    J.

  • 2. Data: 2024-09-19 15:36:10
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 14:32, J.F pisze:

> [...]
    h-zaatakowany-pagerami-juz-wiadomo-gdzie-zostaly-wyp
    rodukowane

    > węgierska firma podwykonawcą dla tajwanskiej?

    Dziś już wybuchały krótkofalówki i radia.
    Ciekawe jak technicznie to rozwiązali?
    Wybuchowe PCB? Czy na bezczelnego upchali C4?

    Robert

  • 3. Data: 2024-09-19 15:41:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 15:36:10 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    h-zaatakowany-pagerami-juz-wiadomo-gdzie-zostaly-wyp
    rodukowane

    > Dziś już wybuchały krótkofalówki i radia.
    > Ciekawe jak technicznie to rozwiązali?
    > Wybuchowe PCB? Czy na bezczelnego upchali C4?

    Cos sugerowano, ze na bezczelnego schowali w bateriach.
    Czy C4 to nie wiem - jest kilka dobrych :-)

    Jakies wynalazki mogłyby się okazac mało skuteczne,
    więc chyba słusznie upchać konwencjonalny m.w.,
    tylko pytanie na ile go chować/maskować.

    Bateria świetna :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-09-19 16:40:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 15:41, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Jakies wynalazki mogłyby się okazac mało skuteczne,
    > więc chyba słusznie upchać konwencjonalny m.w.,
    > tylko pytanie na ile go chować/maskować.

    Ale jak zdetonować ładunek w baterii?

    Robert

  • 5. Data: 2024-09-19 16:51:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 16:40:15 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    h-zaatakowany-pagerami-juz-wiadomo-gdzie-zostaly-wyp
    rodukowane

    > Ale jak zdetonować ładunek w baterii?

    Jeden drucik więcej może nikogo nie ździwić, zakładając w ogóle, ze
    ktokolwiek rozkręci.

    A w bateriach bywają układy monitorujące czy czujniki temperatury, i
    wtedy już naprawdę nikogo nie ździwi.
    A można i parę innych metod - np specyficzny wzór w poborze prądu,
    albo schowac czujnik wibracji ...

    J.

  • 6. Data: 2024-09-19 20:24:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2024 o 16:51, J.F pisze:
> [...]
    > wtedy już naprawdę nikogo nie ździwi.
    > A można i parę innych metod - np specyficzny wzór w poborze prądu,

    Ale ten pager jest na paluszka, tam jest zwykły koszyczek. Nic więcej.
    https://x.com/SANCAKBEYIII/status/183618681802005308
    2

    Robert

  • 7. Data: 2024-09-19 21:08:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Sep 2024 20:24:48 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    rodukowane

    > Ale ten pager jest na paluszka, tam jest zwykły koszyczek. Nic więcej.

    Zakładając, ze to naprawdę ten/taki sam.

    No cóż - przy wymiennej baterii raczej bym do niej nic nie wkładał,
    bo po prostu może zostac wymieniona.
    Ale IMO jest sens zrobic pager na akumulator.

    No cóż - urządzenie nieduże, niemałe - troche materiału się zmiesci.

    https://youtu.be/yNmfu9CsTOk?t=105

    Ale dalej cos mówią o "hungary distributor" a nie producent.

    J.

  • 8. Data: 2024-09-20 00:52:27
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 wrz 2024 o 15:36, Robert Wańkowski pisze:

    > Ciekawe jak technicznie to rozwiązali?

    Jednocześnie wybuchły po odebraniu jakiegoś sygnału zachęcającego
    do spojrzenia -- by po ,,rozwiązaniu'' padły i ręce, i oczy...
    5 tysięcy sztuk -- i VIPy, i szeregowcy...

    Tak to jest, gdy chcesz ograć Żyda... Pomyśleć tylko,
    że Żydzi mogli być częścią polskiego społeczeństwa...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s