-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opel Ampera
Date: Mon, 09 Apr 2012 13:10:25 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 18
Message-ID: <jlug5l$rv9$1@mx1.internetia.pl>
References: <jlu4pu$a02$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1333969909 28649 77.252.249.9 (9 Apr 2012 11:11:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Apr 2012 11:11:49 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jlu4pu$a02$1@usenet.news.interia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443336
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-09 09:57, megrims pisze:
> W czym problem, aby wszystkie hybrydy/elektryki robione były
> w taki sposób jak Opel Ampera.
Jeśli mówimy o czymś, co występuje jako elektryk/hybryda/zwykły
równocześnie - to chodzi o prostotę i unifikację.
Łatwiej dostawić kloc elektrycznego silnika-prądnicy pomiędzy skrzynią a
silnikiem, a zostawiając całą resztę auta bez zmian (zawieszenie,
przeniesienie napędu itd). W dodatku - silniki elektryczne jednak mają
moc szczytową 'taką sobie' w porównaniu do spalinowego, często hybrydy
mają ~100KM spalinowego i ~30KM elektryka, dzięki czemu sumując moce da
się jechać całkiem dynamicznie i całkiem szybko, a jakby koła kręcił
tylko ten elektryczny - to jednak za mała moc.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.12 13:15 Cavallino
- 09.04.12 13:21 Stefan Szczygielski
- 09.04.12 13:34 Gotfryd Smolik news
- 09.04.12 14:11 megrims
- 09.04.12 14:20 Cavallino
- 09.04.12 16:11 Gotfryd Smolik news
- 09.04.12 16:28 Cavallino
- 09.04.12 19:20 Cezary Daniluk
- 09.04.12 23:14 BartekK
- 10.04.12 00:12 The_EaGle
- 10.04.12 00:21 The_EaGle
- 10.04.12 07:24 Czarek Daniluk
- 10.04.12 08:45 megrims
- 10.04.12 10:03 J.F
- 13.04.12 22:35 The_EaGle
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Pytanie do Użytkownika
- 2024-09-22 Klej "samopoziomujący"
- 2024-09-22 Kocioł CO po raz kolejny
- 2024-09-22 Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- 2024-09-22 jak zmierzyć średnicę tarczy?
- 2024-09-22 kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- 2024-09-21 nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- 2024-09-20 Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- 2024-09-20 Ujemny wzrost elektryków
- 2024-09-15 Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-22 Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- 2024-09-21 Sprzęty z Lidl-a
- 2024-09-19 idzie nowe
- 2024-09-20 Access point na zewnątrz
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet