  • Data: 2017-07-07 21:52:27
    Temat: Re: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ojo33v$g0d$1$opajak@news.chmurka.net...
    > Powitanko,

    > No widzisz, bo chcieli naukowo. Gdyby zrobili to w swoim stylu, to by
    > powiedzieli, że kamerton drga ileś tam razy szybciej, niż skrzydła
    > kolibra. I potem weź człowieku szukaj, jak szybko drgają skrzydła

    W sumie... kolibra, to kolibra, ale teraz zgadnij, którego tak naprawdę? Czy
    tego "mojego", czy jakiegoś zupełnie innego, który macha inaczej.

    > kolibra, tak jak trzeba znać mase słonia, żeby zrozumieć jednostki wagi by
    > Discovery, pojemność basenu olimpijskiego, bo to u nich standardowa

    Dobrze, że nie masę konia, bo byś się zastanawiał, czy porównują do jakiegoś
    miniaturowego kucyka, czy do ciężkiego perszerona, czy jeszcze jakiego
    innego. Ale w sumie mogli odpierdzielić, że "małego słonia"...

    > jednostka objętości, czy powierzchnia boiska piłkarskiego.

    Ja to bym powiedział... nie ufam im, czy by nie zapodali tej powierzchni po
    swojemu, skoro kamertonowi przypisali 5 kHz....?
    Jimbo - taki serialik kreskówkowy dla dzieci, jest nawet w polskiej wiki,
    choć nie podali istoty sprawy, tam taka pomyłka (chodziło o jednostki miar)
    może była zabawna, bo wynikiem był film dla dzieci. Ale w realu, to bym nie
    podchodził bliżej, niż w zasięgu wzroku. Bo już wynikały z niej tragedie i
    ofiary w ludziach. Tutaj na szczęście tylko kilku rannych, ale niewiele
    brakło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Szybowiec_z_Gimli

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.