  • Data: 2017-07-08 12:28:53
    Temat: Re: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-07 o 15:42, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > No widzisz, bo chcieli naukowo. Gdyby zrobili to w swoim stylu, to by
    > powiedzieli, że kamerton drga ileś tam razy szybciej, niż skrzydła
    > kolibra. I potem weź człowieku szukaj, jak szybko drgają skrzydła
    > kolibra, tak jak trzeba znać mase słonia, żeby zrozumieć jednostki wagi
    > by Discovery, pojemność basenu olimpijskiego, bo to u nich standardowa
    > jednostka objętości, czy powierzchnia boiska piłkarskiego.

    Pamiętam stare książki o motoryzacji w szerokim aspekcie: i o sporcie, i
    o pojazdach/samolotach, i o fabrykach, i o ludziach.

    Niestety, czasami mnie jasna qrw.... szarpała, jak czytałem przykładowo,
    że gdzieś do obsługi linii produkcyjnej opony potrzeba dwóch pułków
    ludzi, a do czegoś innego tylko jeden pluton :(
    A ja nie odróżniałem wycioru od karabinu.

    Dla mnie te książki, pomimo wielkiej wiedzy w nich zawartej, były
    bezwartościowe.

    Zresztą do tej pory nie wiem i nie potrzebuję tej wiedzy, ile liczy
    oddział, pułk czy inny batalion.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam