  • Data: 2017-07-07 23:50:51
    Temat: Re: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ps.com...

    ==============

    > Nie ma co szperać ani nawet myśleć :)) Disco Very zlazło na ... No nie..,
    > bo Psiaki bym obraził. Zero absolutne (0K), to jakieś -273 z "groszami"
    > Celsjus.

    To umówmy się, że na łeb, na dupę upadli, rzyć potłukli jak łysy grzywą o
    kant kuli. Bo ja bym chętnie te -400 Andrzeja (oryg. Andersa) Celsjusza
    zobaczył w praktyce... Znając życie, trawi ich symbol niedobrej cioci. Jak
    Jasiu pierdnie przy stole, to ciocia długo i głośno krzyczy na Jasia. Jak
    ciocia się spierdzi, to równie długo opowiada o swoich wizytach u lekarza i
    przebytych badaniach, z proktologicznymi włącznie. Taka odmiana moralności
    Kalego.
    Założę się, że jakby im to jawnie wypomnieć, to odezwali by się w stylu
    "czego się czepiasz, przecież się nic nie stało".

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.