    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Thu, 18 Apr 2013 09:24:37 +0200

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:516f1692$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

    > Naprawdę, nie mogę zrozumieć, że niektórzy nobilitują się brakiem
    > wiedzy...

    Naprawdę, nie mogę zrozumieć, dlaczego znajomość funkcji wszystkich siatek w
    lampie uważasz za wiedzę podstawową, którą elektronik musi znać.

    Wydaje mi się, że jak ktoś Ci powie, że czegoś nie wie to przyjmujesz, że on
    się tym chwali.
    Ja z kolei wysoko cenię właśnie człowieka, który potrafi się powstrzymać od
    wypowiadania się na temat na którym się nie zna uzasadniając to prostą
    informacją - tego nie wiem.

    Jako nastolatek zbudowałem jeden układ lampowy - przystawkę UKF do radia
    lampowego (według gotowego schematu - nie rozumiejąc dokładnie jak działa -
    nie wiedziałem jak modulacja f jest zamieniana na modulację amplitudy)
    Nie mam pojęcia do czego służą poszczególne siatki w lampie i prawdopodobnie
    nigdy nie będę wiedział, bo jak mam wybrać czego by się tu pouczyć to akurat
    teraz bardziej interesuje mnie kryptologia niż siatki.
    P.G.