  • Data: 2013-04-18 10:50:26
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1831375077.20130418095417@pik-net.pl.invalid...
    > Disclaimer: bez problemu potrafię podać różnice pomiędzy triodą,
    > tetrodą, tetrodą strumieniową i pentodą oraz powody dodawania siatek.
    > Jak również znam funkcje siatek. Ale ja jeszcze na lampach wychowany.
    > I nie wymagam tego od młodych elektroników. Ale rozumienia zasady

    Dobra, kompromisowo się od tego wymigam.

    > działania diody próżniowej zdecydowanie wymagam.

    A temu to i ja nie ustąpię. Choć jak tylko mogłem za dawniejszych lat,
    wszystko od razu z lamp na tranzystory "przerabiałem", już od razu w myślach
    na schemat go wstawiając. Jednakże JA bym wymagał bladokremowego chociaż
    pojęcia, co to jest siatka i cóż ona czyni. Nie wymagam wiedzy, czy jest
    zbudowana ze stali, aluminium, czy z gaci krasnoludka Gapcia. Oczekuję
    wiedzy, którą da się opanować w tydzień. Nawet w szkole, chyba, że uczeń
    wyjątkowo tępy... ale może taki uczeń niech mi jednak nie projektuje
    telewizora, bo się zjara z powodu przesilenia elementów, nie projektuje mi
    samochodu, bo mi się koło na autostradzie urwie, bo nie dobrał właściwie
    parametrów wahacza, nie projektuje mi domu, czy stadionu EURO w Poznaniu, bo
    nie podłożył jakichś pierdolonych podkładek zapewne po 50 groszy sztuka (a
    nawet po 50 złotych, to i tak taniej, niż teraz koszty wynikłe z bujania się
    z tym zaniedbaniem) i dach, czy co tam, może mi się na łeb zwalić... Wolę
    dopłacić i mieć produkt, który przynajmniej mnie nie zabije w trakcie
    używania.