  • Data: 2013-04-18 09:38:52
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Zbych,
    >
    > Thursday, April 18, 2013, 7:46:48 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nikt nie żądał charakterystyki pentody. Była mowa o działaniu diody.

    Cytat, do którego piłem:

    > ale inżynier bez praktyki, przynajmniej do pentody, powinien mieć działanie każdej
    z elektrod (i zależności między nimi rzecz oczywista) w ćwiartce czubka małego palca,
    śpiewać na kacu zbudzony o 3 rano.

    W innym poście Anerysa:

    > Tak, póki lampy są stsowane, to minimum do pentody (ale wolałbym jednak wyżej,
    znacznie wyżej), wszelkie zależności powinny siedzieć w malutkim palcu. KAŻDY inż.
    elektronik. Nawet, jeśli ani razu nie użyje lamp.

    Widać, że sama dioda to dla niego za mało.