  • Data: 2017-04-14 20:15:47
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Historia kolesia co chodził z pomysłem na odkurzacz cyklonowy po korpo
    > wydaje sie przeczyć tej tezie. Byc może coś się przez ostatnie 30 lat
    > zmieniło, ale musisz pamiętać że w korpo sa głównie szczury i psychopaci
    > na stanowiskach kierowniczych. Od dziesięcioleci to się nie zmienia,
    > asymptota rozwojowa pojawia się zawsze kiedy pojawiają się struktury i
    > zachowania korpo. Coś absolutnie odmiennego od entuzjazmu startupów.

    Chodzi o Dysona, który dostał pieniądze od banków w pierwszym etapie
    budowy fabryki i w drugim etapie, ale na trzeci etap już mu nie chcieli
    dać pożyczki i zażądali zwrotu już wypłaconych pieniędzy.
    Jednocześnie zaproponowano mu wtedy by odsprzedał patent i to co zdążył
    wybudować, za marne pieniądze.
    Facet gryzł trawę, ale znalazł pieniądze i skończył budowę.
    Niestety wolny rynek to nie jest towarzystwo życzliwych i honorowych
    gentlemanów.

    WM