  • Data: 2012-03-15 13:50:01
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakty są takie, że Kornacki otwierał drzwi obok stojącego
    > autobusu, który
    > zaczął ruszać w ostatniej fazie otwierania drzwi i kilka
    > sekund później o
    > nie zawadził.

    Na ruchliwej jezdni ruszanie i skręcanie jest normalniejszym
    zachowaniem niż otwieranie drzwi :-).

    > Wina kierowcy autobusu ewidentna.

    Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. A jak będzie to
    stwierdzi sąd, bo raczej spodziewam się że sprawa tam trafi
    :-).

    > Nie tylko nie kontrolował
    > przestrzeni w okolicy autobusu (nawet raz na kilka
    > sekund), ale
    > prawdopodobnie nawet nie spojrzał co się tam dzieje przed
    > ruszeniem, bo
    > widząc człowieka pomiędzy autobusem a stojącym równolegle
    > autem powinien
    > obserwować, co ten człowiek będzie robił, szczególnie
    > wiedząc, że tył
    > autobusu "zachodzi" przy skręcie, a przestrzeni jest
    > bardzo mało.

    To też tylko Twoje zdanie, a nie "fakt" :-). Autobus nawet
    nie wystawił tyłu poza swój pas ruchu. Nie ma tam linii, ale
    wystarczy popatrzeć na szerokość auta, tam by się zmieścił
    drugi autobus i ten pechowy spokojnie by wyjechał...