  • Data: 2012-03-15 14:59:02
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jjsrrp$ghf$...@i...gazeta.pl...

    > A gdyby położył się pod koła to zapewne by go nawet rozjechał ;-)

    Gdyby się sam położył to kierowca byłby bez winy, gdyby go pod nie wciągnął
    podczas manewrowania autobusem, to już jak najbardziej byłby winny.

    > To nie są fakty tylko Twoje dywagacje.

    To są fakty, a że nie jesteś w stanie ich pojąć, to już nie moja wina.

    > Piszę to co uważam, podobnie jak Ty piszesz co uważasz. Nie zgodzimy się i
    > uważam że dalsza dyskusja to strata czasu :-).

    Oczywiście tutaj się zgadzamy.

    > No to skontrolował.

    Źle i za to poniesie karę.

    > Podobnie jak Twoich ;-). Żeby było śmieszniej 90% (albo i więcej)
    > komentarzy pod filmikiem (tyle że na innym portalu) jest dziwnie zbieżnych
    > z moim zdaniem ;-)

    Jasne, zawiść wobec Kornackiego aż się z nich wylewa, więc raczej tutaj
    upatrywałbym przyczyny tego typu opinii.
    Myślałem że stać Cię na więcej niż typowe polactwo, co to każdemu co
    bardziej znanemu chętnie by oczy wydrapało.
    Mi akurat Kornacki w niczym nie przeszkadza, więc abstrahuję zupełnie od
    tego, że to akurat on otworzył drzwi.
    Czyli próbuję być obiektywny (jakbyś nie zrozumiał).

    > Czyli uważasz że Kornacki skontrolował ew. skutki swojego bezmyślnego
    > otwarcia drzwi?

    To nieistotne, bo to nie było bezpośrednią przyczyną zdarzenia.

    > Widzisz 31 sekund filmiku z jednej perspektywy i oceniasz? Nawet nie wiesz
    > jaka była sytuacja na drodze.

    A jakie ma to znaczenie dla oceny czy autobuśnik nie skontrolował prawego
    lusterka?
    IMO żadne.