-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Fri, 22 Jun 2018 22:15:05 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529698526 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 586 37.128.4.7:3972
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634415
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-22 o 18:09, Malkoit pisze:
> Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
> news:e36cf4cc-0e1e-40fb-8cea-003eefe22553@googlegrou
ps.com...
>
>> Policzony jest regulator na prace z moca maksymalna alternatora i ma
>> jeszcze troche zapasu.
>
> Mowa jest o pracy alternatora z mocą większą niż maksymalna.
A to tak się da?
Hmm, praca z mocą większa niż maksymalna. Ciekawe stwierdzenie :)
> Do akumulatora podpięty jest inny samochód (diesel) z rozładowanym
> akumulatorem i włączony start.
> Silnik dawcy pracuje na wyzszych obrotach.
> Alternator dawcy jest przeciążony i jest ryzyko uszkodzenia tego
> alternatora.
Alternator nie może być przeciążony z uwagi na "bufor", czyli akumulator
dawcy, który jest tutaj w układzie "stabilizatora napięcia" i jest
naładowany. To z niego własnie jest pobierany największy prąd. Napięcie
nie spadnie do niższego poziomu niż 11V (w maksymalnym obciążeniu tego
połączenia) w opisywanym układzie a co za tym idzie, regulator napięcia
alternatora będzie pracował sobie zupełnie normalnie podając prąd
wzbudzenia do alternatora i ten będzie się zachowywał dokładnie jak
podczas normalnej pracy. Co innego, kiedy akumulator dawcy, to prawie
złom i podczas obciążenia napięcie spada do stanu niższego...dajmy 10-9V
gdzie alternator idzie pełną mocą, to i tak nie zabijesz ani alternatora
ani regulatora. Dopiero podczas pełnego zwarcia, można uszkodzić
alternator (diody) lub spalić uzwojenia ale regulator, który tworzy
zupełnie osobny obwód nie ulega uszkodzeniu. Regulator napięcia nie ma
"wyliczenia" na jakiś maksymalny stan (lub wyższy niż maksymalny-co
sugerujesz). Układ elektroniczny regulatora zbudowany jest ze sporym
zapasem, który uniemożliwia "przegrzanie" czy "przepięcie". Proponuję
poczytać na temat obecnych alternatorów.
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.18 22:22 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:24 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:30 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:48 PiteR
- 22.06.18 23:54 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 23:55 adam
- 23.06.18 00:08 LordBluzg(R)
- 23.06.18 00:19 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 08:31 Malkoit
- 23.06.18 08:32 Malkoit
- 23.06.18 09:48 Uzytkownik
- 23.06.18 12:05 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:07 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:50 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 16:08 Malkoit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=