-
Data: 2018-06-23 08:32:24
Temat: Re: Kable. Regulator.
Od: "Malkoit" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2018-06-22 o 18:09, Malkoit pisze:
>
>> Do akumulatora podpięty jest inny samochód (diesel) z rozładowanym
>> akumulatorem i włączony start.
>> Silnik dawcy pracuje na wyzszych obrotach.
>> Alternator dawcy jest przeciążony i jest ryzyko uszkodzenia tego
>> alternatora.
>
> Alternator nie może być przeciążony z uwagi na "bufor", czyli akumulator
> dawcy, który jest tutaj w układzie "stabilizatora napięcia" i jest
> naładowany. To z niego własnie jest pobierany największy prąd. Napięcie
> nie spadnie do niższego poziomu niż 11V (w maksymalnym obciążeniu tego
> połączenia) w opisywanym układzie a co za tym idzie, regulator napięcia
> alternatora będzie pracował sobie zupełnie normalnie podając prąd
> wzbudzenia do alternatora i ten będzie się zachowywał dokładnie jak
> podczas normalnej pracy. Co innego, kiedy akumulator dawcy, to prawie złom
> i podczas obciążenia napięcie spada do stanu niższego...dajmy 10-9V gdzie
> alternator idzie pełną mocą, to i tak nie zabijesz ani alternatora ani
> regulatora. Dopiero podczas pełnego zwarcia, można uszkodzić alternator
> (diody) lub spalić uzwojenia ale regulator, który tworzy zupełnie osobny
> obwód nie ulega uszkodzeniu. Regulator napięcia nie ma "wyliczenia" na
> jakiś maksymalny stan (lub wyższy niż maksymalny-co sugerujesz). Układ
> elektroniczny regulatora zbudowany jest ze sporym zapasem, który
> uniemożliwia "przegrzanie" czy "przepięcie". Proponuję poczytać na temat
> obecnych alternatorów.
> --
> LordBluzg(R)
> ?Sukces WOŚP klęską PiS?
Jeżeli projektant przewidział takie obciążenie alternatora jak wyżej
i zaprojektował alternator z takim zapasem to podaj źródło
takiej twojej wiedzy, że projektant tak przewidział.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.18 09:48 Uzytkownik
- 23.06.18 12:05 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:07 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:50 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 16:08 Malkoit
- 23.06.18 16:36 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 17:42 Malkoit
- 23.06.18 17:44 Malkoit
- 23.06.18 20:22 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:28 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:50 LordBluzg(R)
- 23.06.18 22:18 Uzytkownik
- 23.06.18 22:19 Uzytkownik
- 23.06.18 22:41 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 23:27 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=