-
Data: 2018-06-22 22:15:05
Temat: Re: Kable. Regulator.
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-06-22 o 18:09, Malkoit pisze:
> Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
> news:e36cf4cc-0e1e-40fb-8cea-003eefe22553@googlegrou
ps.com...
>
>> Policzony jest regulator na prace z moca maksymalna alternatora i ma
>> jeszcze troche zapasu.
>
> Mowa jest o pracy alternatora z mocą większą niż maksymalna.
A to tak się da?
Hmm, praca z mocą większa niż maksymalna. Ciekawe stwierdzenie :)
> Do akumulatora podpięty jest inny samochód (diesel) z rozładowanym
> akumulatorem i włączony start.
> Silnik dawcy pracuje na wyzszych obrotach.
> Alternator dawcy jest przeciążony i jest ryzyko uszkodzenia tego
> alternatora.
Alternator nie może być przeciążony z uwagi na "bufor", czyli akumulator
dawcy, który jest tutaj w układzie "stabilizatora napięcia" i jest
naładowany. To z niego własnie jest pobierany największy prąd. Napięcie
nie spadnie do niższego poziomu niż 11V (w maksymalnym obciążeniu tego
połączenia) w opisywanym układzie a co za tym idzie, regulator napięcia
alternatora będzie pracował sobie zupełnie normalnie podając prąd
wzbudzenia do alternatora i ten będzie się zachowywał dokładnie jak
podczas normalnej pracy. Co innego, kiedy akumulator dawcy, to prawie
złom i podczas obciążenia napięcie spada do stanu niższego...dajmy 10-9V
gdzie alternator idzie pełną mocą, to i tak nie zabijesz ani alternatora
ani regulatora. Dopiero podczas pełnego zwarcia, można uszkodzić
alternator (diody) lub spalić uzwojenia ale regulator, który tworzy
zupełnie osobny obwód nie ulega uszkodzeniu. Regulator napięcia nie ma
"wyliczenia" na jakiś maksymalny stan (lub wyższy niż maksymalny-co
sugerujesz). Układ elektroniczny regulatora zbudowany jest ze sporym
zapasem, który uniemożliwia "przegrzanie" czy "przepięcie". Proponuję
poczytać na temat obecnych alternatorów.
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.18 22:22 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:24 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:30 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:48 PiteR
- 22.06.18 23:54 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 23:55 adam
- 23.06.18 00:08 LordBluzg(R)
- 23.06.18 00:19 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 08:31 Malkoit
- 23.06.18 08:32 Malkoit
- 23.06.18 09:48 Uzytkownik
- 23.06.18 12:05 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:07 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:50 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 16:08 Malkoit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
Najnowsze wątki
- 2024-09-29 Przemysław Nowak twierdzi że widział DEKRET Tuska powołujący prokuratora krajowego
- 2024-09-28 Łuuuu już porównują demokrację walczącą do głębokiego PRyLu
- 2024-09-28 Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- 2024-09-28 Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- 2024-09-28 Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- 2024-09-28 Home defence :) czyli Remote Guns
- 2024-09-28 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-09-28 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-28 Jak to jest z tym blurowaniem twarzy
- 2024-09-28 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-09-28 Katowice => Data Scientist <=
- 2024-09-28 Katowice => Data Scientist <=
- 2024-09-28 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-09-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2024-09-28 Warszawa => Mid Account Manager <=