  • Data: 2018-06-23 00:08:19
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-22 o 22:48, PiteR pisze:

    > Nie ściemniaj teraz. Pisałeś o obliczaniu :)

    A jaki problem obliczyć te 20A?
    Akumulator biorcy (dajmy 100AH) ma napięcie 10V (wydojony) i podłączamy
    mu 14V z instalacji dawcy. Przez kilka sekund popłynie prąd wielkosci ok
    30A a następnie oki 20A do momentu uzyskania napięcia 14,4V na
    akumulatorze biorcy. Dokąd rozładowany akumulator nie osiągnie stanu
    naładowania to źre prund i nic na to nie poradzisz :)
    Jak masz ochotę to sobie oblicz SEM :) rezystancję wewnętrzną dla danego
    akumulatora też znajdziesz w necie.
    Mi wystarczy amperomierz w samochodzie, który ładnie wskazuje ok 20A na
    wydojonym akumulatorze, kiedy alternator to ładuje.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?