eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <pburig$qa4$1$Adam@news.chmurka.net> <pburnc$qa4$2$Adam@news.chmurka.net>
    <pbvj2m$uv8$1@node1.news.atman.pl> <pbvukh$7sa$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pbvv8a$dpu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcbqrl$6et$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pccmh6$v57$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcnlae$7nm$1@node1.news.atman.pl>
    <5aef67c9$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcnqaq$csu$1@node1.news.atman.pl>
    <5aef8153$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5af00284$0$31364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af084a4$0$31373$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af08c5b$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Mon, 7 May 2018 20:54:54 +0200

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2018-05-07 o 18:53, J.F. pisze:

    >Reszty czego? Reszty rur miedzianych? A jak to zrobić bez lutowania
    >lub zaprasowywania złączek z gwintami?

    Rozumiem, ze tak cienkie, ze nagwintowac jak stalowe sie nie da ?

    Ale przepis chyba nie mowi o grubosci, tylko o materiale :-)

    >Jeżeli zaś chodzi o rury stalowe to przecież można je skręcać.
    >wewnątrz budynku. Tyle, że spawana instalacja jest pewniejsza i
    >szybsza do wykonania, a "czas to piniondz".

    A na zewnatrz nie mozna ?

    Bo mnie cos chodzi po glowie, ze wlasnie skrecac nie mozna, tzn tak mi
    ktos zasugerowal, nie interesowalem sie czy ma racje.
    Koniec koncow piec trzeba jednak przykrecic, bo gazowych kuchni to juz
    unikaja deweloperzy.

    >Taśma jak złapie to ciężko ją nawet oderwać. Jak przygrzeje słońce to
    >trzeba ją skrobać nożem, żeby usunąć z rury.

    Miejmy nadzieje, bo IMO - kiedys odejdzie, woda sie dostanie i
    skoroduje ...

    J.