eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS › Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Date: Sun, 02 Mar 2014 20:19:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <lf0084$cno$1@node2.news.atman.pl>
    References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
    <s1ek0z29h4qc$.1ikgnolpgawda$.dlg@40tude.net>
    <levnau$3hn$1@node1.news.atman.pl> <levtt7$k9s$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-66-249-106.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1393787972 13048 89.66.249.106 (2 Mar 2014 19:19:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Mar 2014 19:19:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <levtt7$k9s$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525884
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-02 19:38, Tomek pisze:
    >
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > news:levnau$3hn$1@node1.news.atman.pl...
    >> W dniu 2014-03-02 17:06, Jacek pisze:
    >
    >> Nie dla wszystkich. T34 miał słabo-wydajną (na niskich obrotach) pompę
    >> wody, pędzoną z wału silnika. Bieg na niższy = wyższe obroty = wyższa
    >> wydajność pompy = wyższy przepływ chłodziwa przez silnik i przez
    >> chłodnice = lepsze chłodzenie.
    >> Nie wszędzie to się sprawdzi, w niektórych pojazdach pompa ma
    >> wydajność "bardziej wypośrodkowaną"...
    >
    > Wyższy bieg to większe obciązenie silnika.
    > Ciepło generują nie obroty a moc oddawana na koła.

    Ale przy stałej prędkości i takim samym nachyleniu moc jest stała
    niezależnie od prędkości obrotowej (pomijając straty na tarcie w
    silniku, które rosną z prędkością obrotową i przekładni, które maleją z
    maleniem momentu).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: