eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS › Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Data: 2014-03-02 20:19:32
    Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-02 19:38, Tomek pisze:
    >
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > news:levnau$3hn$1@node1.news.atman.pl...
    >> W dniu 2014-03-02 17:06, Jacek pisze:
    >
    >> Nie dla wszystkich. T34 miał słabo-wydajną (na niskich obrotach) pompę
    >> wody, pędzoną z wału silnika. Bieg na niższy = wyższe obroty = wyższa
    >> wydajność pompy = wyższy przepływ chłodziwa przez silnik i przez
    >> chłodnice = lepsze chłodzenie.
    >> Nie wszędzie to się sprawdzi, w niektórych pojazdach pompa ma
    >> wydajność "bardziej wypośrodkowaną"...
    >
    > Wyższy bieg to większe obciązenie silnika.
    > Ciepło generują nie obroty a moc oddawana na koła.

    Ale przy stałej prędkości i takim samym nachyleniu moc jest stała
    niezależnie od prędkości obrotowej (pomijając straty na tarcie w
    silniku, które rosną z prędkością obrotową i przekładni, które maleją z
    maleniem momentu).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: