eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS › Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Data: 2014-03-02 22:46:26
    Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > Obroty trochę falują, ale bez przesady z tymi przyspieszeniami.

    ...

    > Nie ma powodu żeby coś się miało zniszczyć.
    > Obciążeniowo silnik jest dostosowany do ciągłej pracy z mocą maksymalną, a
    > podczas jazdy na odcięciu na I biegu, moc średnia jest dużo niższa.
    > A te przeciążenia to też nie jest żaden problem - silnik jest
    > przystosowany
    > zarówno do przyspieszania z maksymalną prędkością jak i hamowania.

    Jeśli twierdzisz, że nie ma powodu żeby się coś miało się zniszczyć to
    udowodnij Nam to stwierdzenie doświadczalnie. Kamerka na statyw przed
    otwartą maskę, bieg jałowy, cegła na gaz na 30 minut, i to wszystko na twoim
    TypeR czy Vectrze C czy na innym autku jaki posiadasz - zgadzasz się ? ;-)
    ;-)


    > Zmiany przyspieszenia nie są żadnym szczególnym stresem dla konstrukcji,

    Są. Nie chce tutaj pisać to co zostało już napisane - Niewiarowski Kazimierz
    "Tłokowe silniki spalinowe", tom 1 i 2, 1983

    Pozdr.

    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: