eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS › Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Data: 2014-03-02 21:59:22
    Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2014-03-02 20:19, Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    >>> Nie dla wszystkich. T34 miał słabo-wydajną (na niskich obrotach) pompę
    >>> wody, pędzoną z wału silnika. Bieg na niższy = wyższe obroty = wyższa
    >>> wydajność pompy = wyższy przepływ chłodziwa przez silnik i przez
    >>> chłodnice = lepsze chłodzenie.
    >>> Nie wszędzie to się sprawdzi, w niektórych pojazdach pompa ma
    >>> wydajność "bardziej wypośrodkowaną"...
    >>
    >> Wyższy bieg to większe obciązenie silnika.
    >> Ciepło generują nie obroty a moc oddawana na koła.
    >
    > Ale przy stałej prędkości i takim samym nachyleniu moc jest stała
    > niezależnie od prędkości obrotowej (pomijając straty na tarcie w
    > silniku, które rosną z prędkością obrotową i przekładni, które maleją z
    > maleniem momentu).

    A chłodnica lepiej schładza płyn przy większych prędkościach
    niż przy niższych.


    Pozdrawiam

    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: