    From: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dodatkowe zabezpieczenie felg malowanych proszkowo
    Date: Fri, 3 Nov 2017 16:32:53 +0100

    In article <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com says...

    > Ja miałem malowane od razu bezbarwnym, ale porządny fachowiec powinien sam to
    zaproponować

    U mnie temat ogarniał gumiarz, przy wymianie kół na zimowe zaoferował
    malowanie proszkowe. Wział za to 350 PLN, wyglądają bardzo ładnie, ale
    bezbarwnym nie sa pomalowane. Teraz już są na nich gumy letnie, więc
    proszkowe raczej odpada.
    Cóż, poszukam czegoś epoksydowego w sprayu. Garaż mam ogrzewany.

    --
    Klementynka