  • Data: 2017-11-04 17:36:14
    Temat: Re: Dodatkowe zabezpieczenie felg malowanych proszkowo
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2017 o 15:24, szod pisze:

    > Nie na czasie jesteś, są takie lakiery. Przykład:
    >
    > https://lakiery24.com/lakiery-bezbarwne/562-motip-co
    lormatic-lakier-bezbarwny-z-utwardzaczem-2k-wysoki-p
    olysk-200ml.html

    > Od spodu jest bolec który się wyciąga, kręci dookoła i uwalnia
    > utwardzacz do lakieru. Potem w ciągu 24 godzin trzeba zużyć.

    Wow! ja nie miałem pojęcia o tym że takie lakiery istnieją dzięki!
    Tyle że odwiedziłem stronę i dowiedziałem się że 200ml puszka (zawiera
    ok 50ml faktycznego lakieru) kosztuje 37zł. Ja dziękuję. Jak ktoś niema
    mozliwości skorzystania z kompresora i potrebuje costam psiknąć - może
    warto. ale ktoś wspominał o 350zł. taniej będzie kupić kompresor,
    pistolet i pół litra lakieru!

    ToMasz