  • Data: 2017-11-04 19:10:18
    Temat: Re: Dodatkowe zabezpieczenie felg malowanych proszkowo
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie ta informacja że zawiera 50ml lakieru? Bo ja akurat tego używałem
    > do naprawy żółciejących przednich reflektorów. Pokryłem je dwoma
    > warstwami (oczywiście po uprzednim zmatowieniu) i starczyło mi jeszcze
    > na stary blat stołu, praktycznie prawie pełne 2 warstwy. Szkoda mi było
    > wyrzucić. Raczej 50ml bym tego nie dał rady zrobić. Rozpylacz też ma
    > niezły - dobrze rozpyla i nie za dużo. Dzięki temu nie robią się
    > zacieki, a lampy robiłem na samochodzie pokrytym gazetami bo mi się nie
    > chciało wyciągać :P

    Pomyśl logicznie, w puszcze 200ml musi znaleźć się jeszcze duuuużo gazu
    do wypchnięcia tego wszystkiego z odpowiednim ciśnieniem.
    Ile tego lakieru tam moze być? Tyle co kot napłakał, do tego jest rzadki
    i z rozpuszczalnikiem. Tomasz ma rację.

    Jak będzies miał możliwość pobaw się pistoletem i sprężarką. Pewnie
    będziesz w szoku jak niewilką ilośćią lakieru można pomalować element.
    Nie mówiąc już o tym, że możesz sobie pistolet ustawić na praktycznie
    dowolną chmurę. No i kupujesz litrową puszkę powiedzmy za 60zł.
    Spray jest po prostu do zabawy i nieopłacalny.