  • 1. Data: 2017-11-02 10:26:09
    Temat: Dodatkowe zabezpieczenie felg malowanych proszkowo
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Właśnie odebrałam świeżo polakierowane proszkowo felgi (alusy). Czy jest
    sens zabezpieczać je dodatkowo lakierem bezbarwnym - chodzi o ochronę przed
    uszkodzeniami mechanicznymi, tj. przed tymi drobniejszymi oczywiście. Jakim
    lakierem bezbarwnym mogłabym je pomalować? Poliuretan? Epoksyd? Najlepiej
    coś dostępnego w normalnym sklepie chemicznym lub na allegro.

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-11-02 11:04:05
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 10:26, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > lakierem bezbarwnym mogłabym je pomalować? Poliuretan? Epoksyd? Najlepiej
    > coś dostępnego w normalnym sklepie chemicznym lub na allegro.

    Takim do paznokci, będzie pani zadowolona :-)

  • 3. Data: 2017-11-02 18:22:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 2 Nov 2017 10:26:09 +0100, Klementyna Paluch-Rogalska
    napisał(a):

> [...]
    > lakierem bezbarwnym mogłabym je pomalować? Poliuretan? Epoksyd? Najlepiej
    > coś dostępnego w normalnym sklepie chemicznym lub na allegro.

    Na przyszłość lepiej się wykosztować i zafundować pomalowanie proszkowe
    bezbarwnym za jednym zamachem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2017-11-02 22:23:39
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Ja miałem malowane od razu bezbarwnym, ale porządny fachowiec powinien sam to
    zaproponować

  • 5. Data: 2017-11-02 22:53:29
    Temat: Re: Dodatkowe zabezpieczenie
    Od: "Lolko5" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Takim do paznokci, będzie pani zadowolona :-)

    Pomaluj sobie ch.ja takim do paznokci, bedziesz zadowolony.

  • 6. Data: 2017-11-02 23:58:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.11.2017 o 10:26, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > lakierem bezbarwnym mogłabym je pomalować? Poliuretan? Epoksyd? Najlepiej
    > coś dostępnego w normalnym sklepie chemicznym lub na allegro.

    sens jest, ale "sprayem" - niema sensu. jak malować, to czymś chemicznie
    utwardzalnym. więc raczej w domu (bez kompresora i pistoletu) tego nie
    oblecisz

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-11-03 16:32:53
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com says...

    > Ja miałem malowane od razu bezbarwnym, ale porządny fachowiec powinien sam to
    zaproponować

    U mnie temat ogarniał gumiarz, przy wymianie kół na zimowe zaoferował
    malowanie proszkowe. Wział za to 350 PLN, wyglądają bardzo ładnie, ale
    bezbarwnym nie sa pomalowane. Teraz już są na nich gumy letnie, więc
    proszkowe raczej odpada.
    Cóż, poszukam czegoś epoksydowego w sprayu. Garaż mam ogrzewany.

    --
    Klementynka

  • 8. Data: 2017-11-04 05:23:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie szukaj, epoksydowego w spreju nie znajdziesz. A jak bedzie na puszcze ze
    epoksydowy w spreju to tylko na puszce bedzie napisane. Epoksydowe sa dwuskladnikowe
    i musza byc dwa skladniki zmieszane w odpowiedniej proporcji bezposrednio przed
    uzyciem. Jest co prawda utwardzacz ktory mozna zmieszac z zywica i zywica nie zzeluje
    dokad sie jej nie podgrzeje. Temperatura do ktorej trzeba podgrzac to troche powyzej
    stu stopni. Inna sprawa ze pomalowanie pomalowanej proszkowo felgi w niczym jej nie
    zabezpieczy.

  • 9. Data: 2017-11-04 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A jak bedzie na puszcze

    Do stokrotki na korki chodzisz? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 10. Data: 2017-11-04 15:24:23
    Od: szod <b...@a...pl>

> [...]
    i musza byc dwa skladniki zmieszane w odpowiedniej proporcji bezposrednio przed

    Nie na czasie jesteś, są takie lakiery. Przykład:

    https://lakiery24.com/lakiery-bezbarwne/562-motip-co
    lormatic-lakier-bezbarwny-z-utwardzaczem-2k-wysoki-p
    olysk-200ml.html

    Od spodu jest bolec który się wyciąga, kręci dookoła i uwalnia
    utwardzacz do lakieru. Potem w ciągu 24 godzin trzeba zużyć.