  • Data: 2010-09-20 17:12:25
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: "Cezar" <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest też inna strona medalu - stacje i odbiorniki na UKF zwykle nie dają
    > naturalnej barwy dźwięku (zwłaszcza głosu ludzkiego) tylko zwykle
    > przejaskrawioną, zbytnio drażniącą - jak się słucha dla słuchania to jest
    > to atrakcyjne, ale dla tła w domu jak ktoś jest sam i nie lubi ciszy, to
    > takie stłumione radyjko AM jest doskonałe,
    > Mirek.

    Sam jestem ciekawy po co to robią. Myślą ze ustawienie kompresorów dynamiki
    na max jest cool i wszyscy to lubią.
    Szczerze mówiąc po godzinnym słuchaniu takiej stacji boli mnie głowa i
    wyłączam radio.

    Prosze sobie porównać TOK FM
    http://www.radio.pionier.net.pl/stream.pls?radio=rad
    iotok

    z takze KOMERCYJNĄ stacją z Londynu o podobnym profilu.

    http://www.lbc.co.uk/
    http://mediaweb.musicradio.com/player/default.asp?s=
    82&e=0

    c.