  • Data: 2010-09-20 22:57:26
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Mnie się to zdarzyło właściwie tylko raz... i to na imprezie
    > audiofilskiej... a instrumentem była perkusja - po prostu dałbym
    > sobie włosy obciąć, że tam za tymi drzwiami (otwartymi) i grupką
    > ludzi jest gość i się tłucze na garach. Natomiast jak już jestem
    > w tym pomieszczeniu gdzie są głośniki... hm no nie wiem ale
    > skrzypiec, fortepianu czy trąbki to już nie ma szans pomylić.

    No bo to całe audiofilstwo, to o kant gara potłuc. Wierności sali
    koncertowej i tak się nie osiągnie. Zresztą po co to robić? Ale
    odtworzyć instrument *w warunkach lokalnych*, to już można. Jeśli
    taki bardziej łomoczący, to nawet łatwiej. Że o gitarze elektrycznej
    czy innych organach Hammonda nie wpomnę.

    --
    Jarek