  • Data: 2010-09-20 20:08:43
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Aha... a za włączenie TV palą na stosie ;)

    Słusznie robią.

    > Ciekawe właśnie, że fonia z tv nie jest (przeważnie i z wyjątkiem
    > reklam) przejaskrawiona i drażniąca - da się?

    No da się. W telewizorze fonia jest dodatkiem do obrazu. Ma go tylko,
    że się tak wyrażę, tylko ilustrować.

    > Jak ktoś włącza radio AM to po prostu _nie_chce_ żeby ktoś stał obok

    Toć przeca mówię, że tak ma być.

    > (na UKF jakby stał obok... no nie rozśmieszaj mnie)

    No da się przecież -- jak w telewizorze (sprawdzić czy nie francuski).
    Ale zależy co nadają. Jak był Teatr Polskiego Radia, to właśnie o taką
    iluzje chodziło. I wychodziło nawet.

    --
    Jarek