  • Data: 2010-09-21 08:14:10
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: "Cezar" <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mirek" <i...@z...adres> wrote in message
    news:i78ha4$a0c$1@news.onet.pl...
    > No więc na UKF jest (przeważnie) przejaskrawiona czy tylko ja się
    > dopatruję przejaskrawień?
    > W tych linkach co podał kol. Cezar - tok fm jeszcze ujdzie, ale ten drugi
    > to aż mnie ciarki przeszły - może trafiłem na reklamę.
    > Nie mam żadnej regulacji barwy we wzmacniaczu, bo stwierdziłem, że jest
    > zbędna i nie mam gwizdków w głośnikach tylko kopułki - żeby było jasne.
    > Mirek.

    Nie wiem na co trafiles ale moim zdaniem dzwiek w LBC jest milion razy
    lepszy.
    Nie slychac chrypki jak w reklamie "Werters Original". Jezeli dzwiek ze
    studia poddawany jest jakiejkoliwek kompresji to jest ona bardziej neutralna
    niz ta z TOK FM
    TOK slychac jak by byl przesterowany a nastepnie wycieto niskie i wysokie
    tony a na koncu znormalizowano poziom (typowa kompresja dynamiki)

    c.